Pengedar Shaklee di Muar,Johor.




Assalamualaikum wbt dan Salam Ceria..
Sukacitanya ingin saya memperkenalkan diri saya bahawa saya adalah Part time dalam Bisness Shaklee dan kedai saya beroperasi 24jam. Dengan ini, secara rasminya saya merasmikan:

Saya adalah Pengedar sah Shaklee di seluruh Malaysia. Anda mencari  Supplement Shaklee boleh contact dengan saya.. InsyaaAllah.. saya COD di sekitar Muar, Johor. dan delivery seluruh Malaysia..




PENGEDAR SHAKLEE DI MUAR & MELAKA



Sila hubungi saya utk sebarang pertanyaan dan pesanan:
 Emel : sarahalim86@gmail.com
 FB : Sarah Halim
 Shaklee ID No : 885443
 Contact No/ watsapp : 010-2969927.

Lokasi Untuk COD : Sungai Rambai,Melaka. Kesang Laut, Tmn Syed Tun Nasir, Muar Johor. dan penghantaran di Seluruh Malaysia

=================================================================================

Oleh kerana Product Shaklee kini semakin mendapat tempat di Hati.. Saya dan group saya akan membantu anda walau dimana sahaja anda berada..Berikut adalah senarai Pengedar-pengedar Shaklee yang berdaftar. Jika anda berdekatan dengan kawasan mereka boleh terus hubungi mereka untuk sebarang KONSULTASI secara percuma. 



PENGEDAR SHAKLEE DI KUALA LUMPUR


PUAN WAN AZIZAH BIN WAN JAAFAR
Lokasi Untuk COD : Kuala Lumpur dan sekitarnya
FaceBook : Azizah Jaafar
Contact No : 019-3889269


PENGEDAR SHAKLEE DI BALIK PULAU, PULAU PINANG
PUAN SYAHIDA BINTI SULAIMAN
Lokasi Untuk COD : Balik Pulau,Pulau Pinang dan sekitarnya
FaceBook : Syahida Sulaiman
Contact No / Watsapp : 017-5585865


PENGEDAR SHAKLEE DI BATU PAHAT & JOHOR BAHRU
PUAN SITI MARIAM BINTI JAMIL
Lokasi Untuk COD : Batu Pahat & Johor Bahru.
FaceBook : Siti Mariam
Contact No/Watsapp : 012-7867539


PENGEDAR SHAKLEE DI SEGAMAT,JOHOR.
PUAN JUNAIDAH BINTI ABU BAKAR
Lokasi Untuk COD : Segamat,Johor.
FaceBook : Cahaya Annur
Contact No / Watsapp : 012-3849649





Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Minyak Ikan a.k.a Omega Guard